Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Elfogadom
Menü

Zsíranyagcsere - zsír oxidáció

A zsíranyagcsere a szervezetben fontos szerepet tölt be, mint enegiatároló és mint az energiatartalék szállítója. A legtöbb állóképességi sport kulcsa a maximális zsíranyagcsere, a zsíroxidáció. Minél több energiát tud hasznosítani a szervezet a zsírraktáraiból, annál hosszabb ideig tartható fenn a teljesítmény, mivel a szénhidrátraktárakhoz később kell hozzányúlnia. Tehát a kardió edzéseknél és a teljesítménysportokban fontos, hogy a szervezet a mozgáshoz szükséges energiát zsírból nyerje első körben. Jópár olyan tápanyag létezik, amely ezt segíti elő, mint például a karnitin, a koffein, a cink, a kolin, stb.

Rendezés:
490 Ft
Átlagos értékelés: 5 / 5 csillag!

A karnitin elősegíti a zsír energiaként történő felhasználását!

590 Ft
Átlagos értékelés: 5 / 5 csillag!

200 mg koffeint tartalmaz guaranából, zöld teából és matéból keverve tiszta koffein tartalommal.

590 Ft
Átlagos értékelés: 5 / 5 csillag!

100 mg koffeint tartalmaz guaranából, zöld teából és matéból keverve tiszta koffein tartalommal.

1.590 Ft
Átlagos értékelés: 5 / 5 csillag!

Feltölti a szervezet ásványi anyagokkal -nátriummal, magnéziummal, kalciummal, kloriddal és káliummal-.

8.590 Ft 7.290 Ft
Átlagos értékelés: 5 / 5 csillag!

A zöld tea, a zöld kávé, az L-karnitin és az akácrostok kombinált hatásaként közreműködik a zsírbontásban.

Keresés