Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Elfogadom
Menü

Vásárlási feltételek


Az Innovital Sports Kft. ( a továbbiakban: „Társaság”) a svájci Sponser táplálékkiegészítők, és egyéb Sponser kiegészítő termékek (kulacsok, shakerek és egyéb ruházati termékek) nagykereskedelmével és kiskereskedelmével foglalkozó gazdasági társaság.

A Társaság az által üzemeltetett webáruházon (www.sponser.hu) keresztül forgalmazott termékek értékesítése során jogviszonyba lép a Vevővel, mely jogviszony részletes szabályozásaként Felek jelen Általános Szerződési Feltételekben (a továbbiakban: „ÁSZF”) foglaltakat fogadják el, illetve az itt közölteket magukra nézve kötelező érvényűnek tekintik.

Az ÁSZF célja a tárgyi hatálya alá tartozó szolgáltatásra és annak igénybevételére vonatkozó egységes feltételrendszer rögzítése, valamint a személyi hatálya alá tartozók közötti jogviszony szabályozása.

A szerződéskötés nyelve magyar.

Ez a dokumentum kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, és írásban megkötött szerződésnek minősül. A megkötött szerződést nem iktatják, utólag nem lesz hozzáférhető.

Jelen szerződési feltételek 2018.09.01. napjától hatályosak.


Az Általános Szerződési Feltételek kialakításakor a Társaság különös tekintettel vette figyelembe az alábbi jogszabályokat:

·         A Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény

·         A fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény

·         Az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről
          szóló 2001. évi CVIII. törvény

·         A fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól szóló
          19/2014. (IV.29.) NGM rendelet

·         Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) Kormányrendelet

Kérjük, hogy a webáruház szolgáltatásait csak abban esetben vegye igénybe, ha az ÁSZF-ben rögzített feltételekkel teljes mértékben egyetért, az abban foglaltakat megértette és magára nézve kötelező érvényűnek tekinti.

Az internetoldal használatával Ön automatikusan elismeri az ÁSZF-ben rögzített feltételeket!


Üzemeltető adatai

·         Cégnév: Innovital Sports Kft.

·         Székhely: 1192 Budapest, Hungária út 31.

·         Cégjegyzékszám: 01-09-328343

·         Adószám: 26490346-2-43

·         E-mail cím: info@sponser.hu

·         Honlap: www.sponser.hu

·         Telefon: +36 70 409 5003

·         Kapcsolattartó: dr. Kovács Renáta

·         Bankszámlaszám: K&H Bank: 1040 1196 - 5052 6883 - 5382 1000


Vásárlási feltételek

1. Webáruház használata

1.1 Felhasználók a webáruházban minden kötelezettség nélkül, kedvük szerint nézelődhetnek, tájékozódhatnak a forgalmazott termékekről, az árakról.

1.2 A webáruházban feltüntetett árak bruttóban értendőek, azok tartalmazzák a 27% ÁFA-t. Az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget.

Ajánlataink minden esetben a készlet erejéig érvényesek, továbbá Társaságunk fenntartja a jogot az árak előzetes bejelentés nélküli változtatására.

1.3 A webáruházban történő vásárláshoz érvényes regisztráció szükséges. A regisztrációra az alábbi adatok megadása mellett van lehetőség: név, lakcím, valós e-mail cím, telefonszám, szállítási és számlázási adatok.

1.4 A regisztrációval egyidejűleg a Felhasználó kijelenti, hogy jelen ÁSZF tartalmát megismerte és azt magára nézve kötelező érvényűnek tekinti.

1.5 A regisztráló által megadott személyes adatokat a Társaság az Adatvédelmi és Adatkezelési Szabályzatban foglaltaknak megfelelően kezeli. A nevezett szabályzat a Társaság honlapján hozzáférhető, illetőleg megismerhető.


2. A vásárlás menete

2.1. A webáruházban megjelenő termékek nagyrészt raktárkészleten vannak, azok azonnal megvásárolhatóak.

2.2. A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét.

2.3. A vásárló az áruvásárlást a „Kosárba” gombra kattintva kezdeményezhet, miután kiválasztotta a kívánt termék mennyiségét, és adott esetben a további variációkat. A választott termék kosárba helyezése után további termékek vásárlására van lehetőség, illetve Felhasználó továbbléphet a megrendelésre, ahol a személyes adatok, a fizetési mód, a szállítási és a számlázási adatok megadása után a „Megrendelem!” gombra kattintva küldheti el a rendelést.

A kosár tartalma minden egyes esetben megjelenik, miután áru került bele, illetve a menürendszerben található Kosár gombra kattintva bármikor előhívható.

2.4. A megrendelés elküldése előtt a vásárlónak lehetősége van ellenőrizni a rendelt terméket - különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre -, valamint a szállítási költséget. A megrendelés végleges elküldéséig a termékek törölhetőek a kosárból, illetve annak teljes tartalma kiüríthető.

2.5. A megrendelés elküldését követően a vásárló által megadott e-mai címre egy automatikus üzenet (visszaigazoló e-mail) érkezik, amely jelzi, hogy társaságunkhoz beérkezett a megrendelés.

Az automatikus válaszlevél nem minősül a megrendelés visszaigazolásának, az nem jelenti a szerződés érvényes létrejöttét. Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

A megrendelés feldolgozását követően kollégáink egy újabb e-mail üzenetben értesítik a megrendelőt a feldolgozás eredményéről és adott esetben a szállítás megkezdéséről.

Amennyiben a Társaság teljesíteni tudja a megrendelést a szerződés érvényesen létrejön.

Amennyiben a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a megrendelt áru nem áll rendelkezésére, és a következő árubeérkezést a megrendelő nem kívánja megvárni, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni.

2.6. Ha a megrendelt termékekkel kapcsolatban bármilyen kérdés merülne fel kollégáink telefonon és/vagy e-mailen felveszik a megrendelővel a kapcsolatot.

Amennyiben kérdés esetén a megrendelő elérhetetlen többszöri próbálkozás esetén is társaságunk a megrendelést törli a rendszerből.

2.7. A megrendelés utólagos módosítására, törlésére kizárólag írásos formában, e-mailben (info@sponser.hu) kerülhet sor a szállítás megkezdése előtt, amelyről a megrendelő külön e-mailt kap.


3. Fizetési feltételek, számlázás

3.1 Áruházunkban utánvéttel történő, valamint banki átutalással történő fizetésre van lehetőség. Viszonteladóknak lehetőségük van a termék személyes átvételére is nyitvatartási időben. (Nyitva tartás:  Hétfő - Péntek: 08 – 15)

3.2 Előreutalás választása esetén az utalandó összeget az alábbi bankszámla számra tudja teljesíteni.
Kérjük az utalás megkezdése előtt várja meg kollégánk jelentkezését.

A megrendelt terméket csak a bankszámlánkon történt jóváírás után tudjuk kézbesíteni.

Utalás teljesítésekor kérjük a közlemény rovatban tüntesse fel a rendelés számát.

3.3 Utánvét megjelölése esetén a teljes vételárat a szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének.

3.4 Külföldre kizárólag előreutalás vagy bankszámlánkra történő befizetés esetén szállítunk.

3.5 A termékről a hatályos Áfa törvénynek megfelelő számlát állítunk ki, így kérjük a megrendelés során körültekintően adja meg a számlázási adatokat - különösen, ha a megrendelő adóalany-.


4. Szállítási feltételek

4.1. A küldemények kézbesítése az MPL futárszolgálattal történik.

4.2. Szállítási díjaink az ország területén egységesek.
Szállítási díjak:
20.000 Ft alatt a termékek belföldi szállítási díja utánvét esetén 1.000 Ft, előreutalás esetén 850 Ft.
20.000 Ft felett a termékek szállítási díja ingyenes.

4.3 A webshopban feltüntetett árak nem tartalmazzák a kiszállítási költséget.


5. Elállási jog
Eladó elállási joga

5.1. Amennyiben a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettséget azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésre, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni.

5.2. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

Megrendelő elállási joga

5.3. Távollevők között kötött szerződés alapján a fogyasztó a termék átvételétől számított tizennégy munkanapon belül gyakorolhatja a szerződéstől való elállási jogát indokolás nélkül. Ezt kizárólag előzetes, írásbeli bejelentés alapján tudjuk figyelembe venni, ennek okán kérjük az elállási jogot minden esetben jelezzék előzetesen az info@sponser.hu e-mail címre.

5.4. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette.

5.5 Elállás esetén a terméket eredeti és sértetlen állapotban, csomagolásában, hiánytalan mennyiségi és minőségi állapotában áll módunkban visszavenni 14 munkanapon belül az eredeti számlával együtt. Kérjük, a terméket az alábbi címre küldje vissza: 1192 Budapest, Hungária út 31.

5.6 Elállás esetén az értékesítő köteles a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.

5.7 A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru oda és visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A fogyasztót ezen felül egyéb költség nem terheli.

5.8 Az értékesítő követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő. Sérült áru visszaküldése esetén fenntartjuk a jogot az áru csökkentett árának meghatározására, amelynek összegéről minden esetben tájékoztatjuk a fogyasztót.

5.9. A vásárló nem gyakorolhatja az elállási jogot, amennyiben a megrendelt táplálékkiegészítő termék(ek) csomagolását felbontotta és/vagy rendeltetésszerű használatát már megkezdte.

5.10. Kérjük, hogy kiszállított termék esetén az átvételi elismervényt csak abban az esetben írja alá, ha a csomag sértetlen és tartalmát tételesen ellenőrizte, mert az átvétel utáni sérülésekre, hiányosságokra vonatkozó reklamációkat nem áll módunkban elfogadni

5.11. Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék cseréjét vagy kérés szerint annak visszavételét és értékesítés törlését azonnal biztosítjuk.

Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk! Kérjük, hogy a felvett jegyzőkönyvet haladéktalanul küldje meg társaságunk e-mail címére, az info@sponser.hu–ra.

5.12.Kérjük, amennyiben elállási jogával élni kíván, kellő gondossággal bánjon a megrendelt termékkel. A terméket kizárólag rendeltetésszerűen használja.
A nem rendeltetésszerű használatból, gondatlanságból és egyéb használatból eredő sérülések vagy az elhasználódás okozta anyagi károkat a fogyasztóra terheljük.


6. Tulajdonjogi kikötés

6.1. A leszállított áru a vételár teljes kiegyenlítéséig a szállító tulajdonában marad.


7. Szavatosság, garanciakezelés

7.1. Társaságunk a Magyar Köztársaság területén hatályos jótállásra vonatkozó szabályoknak megfelelően forgalmazza a termékeket.

7.2. Az általunk forgalmazott termékekhez a garanciát, a gyártók, illetőleg azok magyarországi importőrei, nagykereskedési biztosítják.

7.3. A megrendelt termék kiszállításakor az érvényesített jótállási jegyet a futár adja át Önnek. Kérjük, hogy ezt őrizze meg a jótállási idő végéig, mert csak ennek birtokában érvényesíthetőek a garanciális igények.

7.4. A vonatkozó jogszabályok értelmében minden általunk forgalmazott új termékre minimum 12 hónap jótállás kötelező. Az ennél hosszabb jótállási időt az érintett termékeknél külön jelöljük!

7.5. A jótállási idő kezdete a számla kelte és a jótállási jegy dátuma. Az esetlegesen meghibásodott termékeket a garanciális időn belül díjmentesen javítjuk vagy cseréljük.

7.6. Kérjük a garanciális időn belül észlelt meghibásodást minden esetben jelezze a forgalmazónak írásban is az info@sponser.hu e-mail címen.

7.7. A fogyasztóvédelmi előírásoknak megfelelően a termékek 72 órán belül észlelt meghibásodása esetén a meghibásodott termék cseréjére kötelezett a gyártó.

Jótállási igény az alább felsorolt iratok együttes bemutatásával érvényesíthető: 
-  a termék teljes gyári csomagolása minden gyári kiegészítővel
- nyugta vagy számla egy példánya 
- cégünk által kiállított jótállási jegy

Ezek részleges vagy teljes hiánya esetén nem tudjuk a jótállási igényt elfogadni!

7.8. A garanciális problémával cégünknek behozott termékeket továbbítjuk a cégünknek garanciális hátteret biztosító beszállítónkhoz, aki intézkedik ezek mielőbbi javíttatásáról a vonatkozó jogszabályok betartása mellett. A garanciális javítások, átvizsgálások átfutási ideje jellemzően 1-2 hét, de a szervizek fenntartják a jogot arra, hogy ez az időtartam indokolt esetben hosszabb is lehet. A 72 órás csere csak azokra a termékekre vonatkozik, amelyek meghibásodása rendeltetésszerű használat során történt. A nem rendeltetésszerű használatból fakadó meghibásodások ( pl. leesés következtében összetört, beázott, ráléptek, stb. ) cseréjének elkerülése miatt a gyártók, forgalmazók csak a hivatalos szerviz szakvélemény alapján vállalják a 72 órás cserét.

7.9. Harmadik fél által javított, vagy szakszerűtlen kezelésből, beállításból és a garanciális feltételek alá nem eső problémák esetén a garancia nem él.

7.10. A garanciális visszajuttatás költségeit minden esetben a vásárlót terhelik. Természetesen, ha a visszajuttatást követően kiderül, hogy anyaghibáról, vagy a garanciális feltételek alá eső problémáról van szó, akkor a webáruház utólag megtéríti a szállítás költségét. Harmadik fél által javított, vagy szakszerűtlen kezelésből, beállításból és a garanciális feltételek alá nem eső problémák esetén a szállítás költségét nincs módunkban megtéríteni.Portósan küldött csomagokat nem vesz át webáruházunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!

7.11. Tájékoztatjuk, hogy fogyasztói jogvita esetén a fogyasztó a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő békéltető testület eljárását is kezdeményezheti.


8. Panaszkezelés

8.1.Társaságunk egyik magatartási kódexnek sem vetette alá magát, a fogyasztókkal szembeni kereskedelmi gyakorlatát a hatályos jogszabályok alapján alakítja.

8.2. A vállalkozásnak illetve a vállalkozás érdekében eljáró személynek a termék fogyasztók részére történő forgalmazásával, értékesítésével közvetlen kapcsolatban álló magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozó panaszát az alábbi elérhetőségeken közölheti társaságunkkal.

Írásban
- Posta cím: 1192 Budapest, Hungária út 31.
- E-mail: 
info@sponser.hu

Szóban
- Telefonszám: +36 70 409 5003

Az írásban küldött panasz megválaszolásra a beérkezést követő 30 napon belül reagálunk.


A cég székhelye szerinti illetékes békéltető testület elérhetőségei:
Budapesti Békéltető Testület
Cím:1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.
E-mail cím: 
bekelteto.testulet@bkik.hu
Telefon: 06 (1) 488 21 31
Fax: 06 (1) 488 21 86
Honlap: 
http://bekeltet.hu/


9. Felelősség korlátozása

9.1. A webáruház használatából eredő semmilyen kárért felelősséget nem vállalunk.

9.2. Amennyiben a webáruházban hiba lép fel a terméknél vagy az árnál, fenntartjuk a jogot a korrekciókra.

9.3. A webáruházban feltüntetett árakban előfordulhat elírás. Amennyiben ilyet tapasztalt kérjük jelezze bármelyik elérhetőségünkön, hogy a technikai hibát javíthassuk. A tévedésből 0 Ft értékkel szereplő termékeket nem áll módunkban kiszolgálni, mivel az áruház nem forgalmaz 0 Ft értékű terméket.


Budapest, 2018.09.01.

Keresés