Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Elfogadom
Menü

Táplálkozás

2019. 11. 22. 10:54:01
A fehérjék számos fontos funkciót látnak el a szervezetben. Az állóképességi sportolók számára ezek közül a regeneráció, az izomépítés és fenntartás, a súlyszabályozás és az immunvédelem a legfontosabb funkciók.
2019. 11. 18. 18:42:24

A fehérjék számos fontos funkciót látnak el a szervezetben. A szervezet optimális működéséhez az alapvető fehérjeszükségletet biztosítani kell.

2019. 11. 13. 17:23:51

Mindkét ital alapvetően hosszabb idejű (2,5 - 3 óra feletti) sportoláshoz ajánlott, savmentes, hipotóniás sportital, a legmagasabb energiasűrűséggel, különböző glikémiás indexű szénhidrátok széles spektrumú keverékével, elektrolitokkal dúsítva.

2019. 10. 01. 16:19:56

Az izomgörcsök gyakran okoznak problémát az állóképességi sportokban, és a csapatsportokban, valamint tartós fizikai megterhelés esetén, mivel egyrészt erős fájdalommal, másrészt jelentős teljesítménycsökkenéssel, sőt akár a sportmozgás kényszerű megszakításával járhatnak.

2019. 09. 12. 18:13:55

"A koffein megvonása felesleges és szükségtelen a versenyt megelőzően."

2019. 09. 10. 19:09:39

A koffeint már több mint 100 éve használják a sport világában, de teljesítménynövelő hatásait csak az 1970-es években kezdték el célzottan tanulmányozni az egyes sportokban. A legfrissebb tanulmányok alátámasztják a koffein teljesítménynövelő hatását. A legtöbb sportoló számára előnyös a koffeinbevitel elsősorban a verseny előtt és közben, függetlenül attól, hogy fogyasztanak-e koffeintartalmú italokat vagy sem.

2019. 06. 26. 06:16:33

Az optimális teljesítmény elérése érdekében nélkülözhetetlen, hogy az edzést vagy a versenyt jól hidratált állapotban kezdjük meg, valamint hogy a mozgás soráni folyadékveszteséget folyamatosan pótoljuk.

2019. 06. 06. 11:30:00

A megfelelő sporttáplálkozás alapvetően fontos közvetlenül a verseny előtt, valamint a verseny közben is, mivel jelentős befolyása van a teljesítményre, az általános közérzetre, valamint a gyorsabb regenerációra.

2019. 03. 27. 10:03:08

A versenyre való felkészülést már a versenyt megelőző héten célszerű megkezdeni, mivel az étkezés nagyban befolyásolja a versenyen nyújtott teljesítményt és a regenerációt.
 

2018. 12. 04. 19:37:45

A magnézium egy létfontosságú ásványi anyag, mivel testünk minden sejtjében megtalálható, valamint számos élettani folyamat nékülözhetetlen eleme.
 

Keresés